Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Ha estat una jornada de quasi cinc hores en la qual han participat una cinquantena de caixers i caixeres
La calor no ha frenat la gent que ha omplert la plaça de s’Algaret de Fornells per viure el segon jaleo de les festes de Sant Antoni. Una colcada en la qual han participat una cinquantena de caixers i caixeres.
En total, han estat quasi cinc hores de cavalls amb les tres voltes; la darrera, més curta a causa de la calor, i la volta de les canyes. Pel que fa a incidències, la valoració que en fa Creu Roja és positiva, només varen fer nou atencions ahir i deu avui, totes sense gravetat.
Aquest jaleo s’ha pogut viure en directe per IB3 a través de la segona temporada de Jaleos, festes de Menorca!, que continuarà oferint aquest estiu els de cada un dels municipis de l’illa.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç