La calor no ha frenat la gent que ha omplert la plaça de s’Algaret de Fornells per viure el segon jaleo de les festes de Sant Antoni. Una colcada en la qual han participat una cinquantena de caixers i caixeres.
En total, han estat quasi cinc hores de cavalls amb les tres voltes; la darrera, més curta a causa de la calor, i la volta de les canyes. Pel que fa a incidències, la valoració que en fa Creu Roja és positiva, només varen fer nou atencions ahir i deu avui, totes sense gravetat.
Aquest jaleo s’ha pogut viure en directe per IB3 a través de la segona temporada de Jaleos, festes de Menorca!, que continuarà oferint aquest estiu els de cada un dels municipis de l’illa.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos