Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

El capital prestat ha davalla un 7,2% respecte al setembre de l'any passat
Segons l’Institut Nacional d’Estadística, a les Balears es van subscriure 618 d’aquests crèdits, un 23% manco que un any abans. Així i tot, és un dels descensos menys acusats en l’àmbit estatal.
El capital prestat també ha davallat, concretament, un 7,2% respecte al setembre de l’any passat fins als prop de 131 milions d’euros.
La comparativa amb l’agost mostra la tendència contrària: el nombre d’hipoteques va incrementar un 17,3% a les illes Balears i el capital prestat també pujà 16,3%.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"