Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els tècnics ja han reparat l'avaria, causada, en principi, per les obres del carril bici, que haurien ferit la canonada
Els agents, mobilitzats a la zona.
41Una fuita de gas a Maó ha obligat la policia a tallar el trànsit de la Via Ronda i del camí de Trepucó. La hipòtesi amb què es treballa és que les obres del carril bici hagin ferit la canonada. L’olor del gas ha estat molt forta i s’han hagut de desallotjar els vianants de la vorera.
El tall de trànsit ha provocat importants retencions, fins que l’avaria s’ha donat per resolta a les 13:15 hores. Han intervingut Policia Local i dos camions de bombers.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13