Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
120 persones han participat al primer certamen audiovisual de MARE
Aquesta setmana la Fundació Marilles ha fet el seu primer certamen audiovisual per la conservació del Mar Balear. 120 participants s’hi han presentat amb les seves fotografies. Parlam amb dos dels guanyadors.
En Pol de 16 anys és el guanyador de la menció d’honor a l’empatia dins la categoria de joves a la primera edició MARE, el Certamen Audiovisual per a la Conservació de la Mar Balear.
El premi en les 8 categories dels joves, menors de 18, és una càmera fotogràfica. Un regal ideal per continuar practicant aquesta afició.
En el cas d’en Javier, ha guanyat la menció d’honor a Retrat de l’Estat o Bellesa.
El premi per a les 8 categories d’adults és de mil euros. En total s’han presentat 120 persones. 17 d’elles dins la categoria joves, dos dels quals tenen només 9 anys.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes