Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'exposició 'Una estranya a la festa' es pot visitar a La Misericòrdia, a Palma, fins al 9 de gener
El fotògraf Josep Planas va captar una instantània l’any 1958 a Ca n’Alluny, a Deià. Hi apareix Robert Graves caracteritzat com Phileas Fogg. Observam el poeta fent teatre, proper i humà. Mostrant casa seva com un punt de trobades, de festa i celebració.
És una de les fotografies que s’exposen a la mostra ‘Una estranya a la festa’. Un conjunt d’imatges recuperades de la col·lecció privada del William Graves que ens conviden a rompre el mite del poeta per descobrir la persona.
Una exposició fruit de la investigació d’Eduard Moyà i Pere Lacomba que podeu visitar fins al 9 de gener, al Centre Cultural de La Misericòrdia.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu