Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

PSOE acusa Iglesias de no voler negociar
La cinquena reunió entre el president del Govern en funcions, Pedro Sánchez, i el líder d’Unides Podem, Pablo Iglesias, ha acabat en un profund desacord entre els dos líders i formacions polítiques. No només no han arribat a cap acord per desbloquejar la investidura sino que els socialistes possen en dubte ara la lleialtat d’Unides Podem i la voluntat de Iglesias de negociar.
Les postures entre les dues formacions estan encara allunyades. El PSOE lamneta que Unides Podem no ha respost a cap de les propostes que els han platejat els socialistes.
Alguns mitjans recullen que Pablo Iglesias ha declarat després de la trobada que Sánchez li ha traslladat que convocarà eleccions si no aconsegueix tots els suports per la investidura. La portaveu socialista, Adriana Lastra, ho ha desmentit. Ha dit que esperen que dia 23 d ejuliol ja hi hagi nou executiu. recordem que el debat de investidura serà dilluns 22 i dimarts es farà la primera votació.
Lastra ha insisitit que continuaran fer feina per formar un govern del PSOE i que no hi ha altre alternativa. S’ha mostrat conveçuda que amb voluntat, l’esquerra es pot entendre.
Tant abans com després de la trobada, Pablo Iglesias ha dit que està confiat que podran aconseguir un govern de coalició, ha dit, que doni estabilitat al país. Iglesias s’ha mostrat convençut que el PSOE rectificarà.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13