La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Jordi Sánchez cedirà 4 vots a Aragonès, si s'arriba a un acord amb la CUP i els Comuns
Després de 83 dies de negociacions, Esquerra Republicana de Catalunya i Junts per Catalunya no han arribat a un pacte de Govern. El candidat d’ERC, Pere Aragonès, ha anunciat que intentaran una investidura per governar en minoria, cercant un “ampli suport” sense la pressió de la repetició electoral.
Per la seva banda, Junts per Catalunya no dona per trencades les negociacions. Això no obstant, Jordi Sànchez s’ha mostrat disposat a cedir els 4 vots que necessita Aragonès, però només si arriben a un acord amb la CUP i els Comuns.
El candidat del PSC, l’exministre de Sanitat, Salvador Illa, ha escomès tant com uns com els altres, i assegura que vol liderar una majoria d’esquerres. Gairebé 3 mesos després que es fessin les eleccions, a Catalunya la solució a qui serà el president de la Generalitat continua sent una incògnita.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals