El Mallorca es juga entrar a places de play-off i l'Albacete mantenir el lideratge
L’expedició del Reial Mallorca ha arribat a Albacete avui vespre. Demà juga un partit de pinyol vermell al Carlos Belmonte. L’equip de Ramis encara no hi ha perdut cap partit enguany. Per a la cita Vicente Moreno ha elegit 19 homes, entre els quals destaca el retorn de Fran Gámez, recuperat de la lesió. Sense Sastre ni Ante Budimir, sancionats, Martin Valjent és l’altra novetat respecte de la passada jornada, ja que el central va caure de la llista a darrera hora per malaltia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura