Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
El capità diu que Javier Baraja els hi demana "que l'equip estigui unit i donar-li importància a la pilota"
Amb l’arribada de Zé Carlos, Miguel Ángel Goméz va deixar clar que segurament Cifu o Grima haurien de sortir. Grima accepta la gestió del club i diu que aquesta no és la seva parcel·la. Davant l’arribada de més competència diu que està ”tranquil”.
Són dies de molta càrrega física, tot i que, amb el nou míster, Grima diu que la pilota està bastant present. Encara queden sis dies per al primer amistós contra el Mallorca B i explica que ja hi ha ganes de “competir”.
Sobre el nou míster ens dona dues pinzellades: “que l’equip estigui unit i donar-li importància a la pilota”. Grima és el jugador que més temps du a la plantilla. Va arribar el 2018 i la temporada passada va jugar 23 partits.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades