L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El capità de la UD Eivissa confia en la permanència quan falten 9 jornades per acabar la Lliga
269
El capità de la UD Eivissa, Fran Grima és el jugador que fa més temporades que és al vestidor. Va arribar al club el 2018 amb l’ambició d’aconseguir l’ascens al futbol professional i ara lidera una plantilla que lluita per no descendir de Segona Divisió: “Crec en aquest vestidor perquè som una pinya. Estam en una bona dinàmica”.
La darrera jornada, la UD va guanyar el Burgos 2-0, una victòria crucial per continuar amb opcions de permanència: “Vivim una setmana més tranquil·la i estam molt contents de poder tornar a sumar tres punts. És vital pensar en el partit a partit. Pensar més enllà del pròxim partit ens causaria ansietat. El míster ens fa partir cada setmana i cada dia de zero”, explica Grima sobre la motivació de Lucas Alcaraz que, des de la seva arribada, ha millorat l’ànim del vestidor.
El pròxim partit de l’equip és diumenge a les 21h a l’estadi del Mirandés: “Això és futbol professional i totes les plantilles són molt bones. Som a un punt que no ens fixam en cap altre equip ni rival. Treballam els nostres conceptes i continuam fent camí per arribar a assolir l’objectiu”, diu el capità.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues