Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Macron ha presentat noves mesures per posar en marxa la transició ecològica
A França, el president Emmanuel Macron ha presentat noves mesures per posar en marxa la transició ecològica al país i calmar el moviment dels “guardapits vermells” contra l’increment dels impostos als carburants imposats pel govern francès. Macron ha promès que les taxes als combustibles s’adaptaran a les fluctuacions del preu de petroli. També ha anunciat que augmentarà el finançament de les energies renovables de 5 mil a 8 mil milions d’euros anuals.
En l’àmbit de les mesures ecològiques, França tancarà 14 dels 58 reactors nuclears d’aquí a 2035, 10 anys després de l’objectiu inicial (que va ser desestimat per l’executiu) començant per les dues de la central de Fessenheim fins l’estiu de 2020.
França, ha dit macron, triplicarà la producció eòlica terretesre d’aquí al 2030, multiplicarà per cinc la fotovoltaica i llençarà 45 nous concursos per ampliar els camps eòlics a la mar.
El cap de l’Estat francès ha concretat algunes promeses del seu mandat, com el tancament de les fàbriques de carbó d’aquí al 2022 i un increment de les primes de conversió per sortir de les energies fòssils, de les que el Govern espera que el país quedi net en l’horitzó de 2050.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre