Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
La Santa Seu encara no ha decidit qui serà el seu substitut al capdavant de la diòcesi, però l'encara bisbe no veu indispensable que, per primera vegada, es pugui nomenar un prevere menorquí per a suplir-lo
Francesc Conesa posarà fi d’aquí a un mes als seus cinc anys com a bisbe de Menorca. La seva primera experiència al capdavant d’una diòcesi en què creu haver aconseguit difondre la fe de forma més pròxima.
La coincidència amb els dos anys de pandèmia li han permès també crear un fons de solidaritat per ajudar a les persones que més han patit els efectes de la Covid. Durant la seva etapa, també s’ha preocupat de posar en relleu el valuós patrimoni de l’Església.
Encara es desconeix qui serà el seu substitut definitiu. Menorca no ha tingut mai un bisbe de l’illa. Tanmateix, Conesa considera que no és indispensable per transmetre la fe als menorquins.
Dia 26 de febrer se celebrarà la missa de comiat de les seves funcions a Menorca, abans que el 12 de març prengui possessió com a nou bisbe de Solsona. Fins aquesta data es mantindrà com a administrador diocesà a l’illa.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte