El Govern ha nomenat aquest dimarts el nou director de l’Illenc. Serà Francesc Mesperuza Rotger, qui substituirà en el càrrec Josep Ramon Cerdà.
El nou responsable de l’Institut de la Llengua i la Cultura de les Illes és llicenciat en geografia i història i periodista, a més de ser actor, dramaturg i crític teatral.
Ha col·laborat amb diversos mitjans de comunicació, entre ells IB3, on va presentar el programa de ràdio ‘Ronda llibres’.
Per la seva banda, l’anterior director, Josep Ramon Cerdà, ja li ha felicitat a través de les xarxes:
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença i Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep de sa Talaia, Santa Eulària des Riu, Maó, es Mercadal
La batlessa, Xisca Lascolas, afirma que s'estan investigant aquests nous casos, però demana a les víctimes de robatoris que no ho denunciïn públicament a les xarxes socials i que ho facin davant la Policia Local o la Guàrdia Civil