El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'artista mallorquí una obra a la galeria Horrach Moyà mentre ja prepara la seva participació a Arco
La Nit de l’Art es troba al seu equador, i un dels punts d’atracció és veure els joves talents locals. Un d’ells és Francesc Rosselló, que exposa una obra a la galeria Horrach Moyà mentre ja prepara la seva participació a Arco.
La creativitat de Francesc Rosselló no atura. Ja té al cap la pròxima gran cita, a Arco. Però ara mateix la seva darrera creació la trobam a Palma, a la Galeria Horrach Moya, amb una obra que uneix passat i present. Una prestatgeria molt gran, una prestatgeria de records, en la qual ha reflectit les obres que més l’han inspirat.
Nascut el 1994, aquest vilafranquer ja ha exposat a indrets de prestigi com Arco Lisboa. La seva obra té uns trets en comú, que ell va adaptant a noves curolles. Al seu estudi, té només un parell de quadres que no ha venut. No ho vol fer. Per a ell són especials. Ben igual que la resta de la seva obra ho és per a una legió de seguidors cada vegada més gran.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle