Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
L'artista mallorquí una obra a la galeria Horrach Moyà mentre ja prepara la seva participació a Arco
La Nit de l’Art es troba al seu equador, i un dels punts d’atracció és veure els joves talents locals. Un d’ells és Francesc Rosselló, que exposa una obra a la galeria Horrach Moyà mentre ja prepara la seva participació a Arco.
La creativitat de Francesc Rosselló no atura. Ja té al cap la pròxima gran cita, a Arco. Però ara mateix la seva darrera creació la trobam a Palma, a la Galeria Horrach Moya, amb una obra que uneix passat i present. Una prestatgeria molt gran, una prestatgeria de records, en la qual ha reflectit les obres que més l’han inspirat.
Nascut el 1994, aquest vilafranquer ja ha exposat a indrets de prestigi com Arco Lisboa. La seva obra té uns trets en comú, que ell va adaptant a noves curolles. Al seu estudi, té només un parell de quadres que no ha venut. No ho vol fer. Per a ell són especials. Ben igual que la resta de la seva obra ho és per a una legió de seguidors cada vegada més gran.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor