Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
La presidenta recupera l'agenda de feina després de donar positiu en Covid
Primera aparició pública de la presidenta Francina Armengol, després d’haver donat positiu en covid. Ha estat a Andratx i per la futura construcció d’una nova residència al municipi. La líder socialista ha assegurat que està bé i ha fet novament una crida a la vacunació. La cap de l’executiu defensa la reducció de la quarantena per als asimptomàtics a set dies i diu que es pot fer amb total garantia per la població. Malgrat l’increment de casos, la presidenta no preveu noves restriccions al llarg dels propers dies. Armengol ha advertit però que es perseguiran els incompliments i ha demanat a la gent que no acudeixi a festes il·legals o a aquells indrets on no es té cura de les mesures sanitàries que marca la llei. També s’ha mostrat confiada en el fet que el retorn a les aules després de les vacances de Nadal es farà amb normalitat. El Govern finançarà amb 5 milions i mig d’euros la construcció del nou equipament. Es farà realitat en aquest solar que ha cedit el consistori al Govern. Tendrà una seixantena de places residencials, majoritàriament per a dependents. Des de 2016 se n’han incorporat 460 amb concertació amb la xarxa pública. A banda, més de 600 estan en projecció.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància