Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Defensa que el PSOE és l'única opció útil per frenar "als del no a tot"
117
La secretària general i candidata al Congrés, Francina Armengol, ha enviat una carta a tota la militància per demanar el seu suport i mobilització davant les eleccions generals del 23 de juliol. Defensa el projecte del Partit Socialista com a l’única opció útil per a frenar, ha dit, als del no a tot, als de la tornada a la divisió la crispació i el passat.
A més, la número u de la llista socialista al Congrés ha advertit que allò que les eleccions del 23 de juliol determinaran serà que el país continuï pel camí de les reformes i el progrés o a la corrupció, les retallades i la desigualtat.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció