Logo IB3N
X

Francina Armengol i les gerències dels hospitals i Atenció Primària es reuniran per tractar la situació assistencial

Serà aquest dilluns per videoconferència i també hi assistiran Patrícia Gómez i Juli Fuster

26/12/2021

Francina Armengol i les gerències dels hospitals i Atenció Primària es reuniran per tractar la situació assistencial

/EFE

187

La presidenta del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol, es reunirà demà a les 10.00 hores amb les gerències dels hospitals públics i d’Atenció Primària del Servei de Salut. Ho faran per videoconferència per tractar la situació assistencial derivada de la pandèmia de COVID-19. Els representats polítics que acompanyaran la presidenta seran la consellera de Salut i Consum, Patrícia Gómez, i el director general del Servei de Salut, Juli Fuster. I en representació dels centres sanitaris seran el gerent de Son Espases, Josep Pomar; el de Son Llàtzer, Francesc Marí; la de l’Hospital de Manacor, Catalina Vadell; la de l’Hospital Comarcal d’Inca, Soledad Gallardo;  la de l’Hospital Mateu Orfila, Ana Trenado;  la de l’Hospital Can Misses, Carmen Santos; el del SAMU 061, Eloy Villalba, i la directora mèdica d’Atenció Primària de Mallorca, Antònia Roca.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella