Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

La presidenta del Govern ha destacat la pau social aconseguida al sector sanitari i al turístic
Els partits polítics continuen presentant els seus candidats, i aquest dissabte el PSIB-PSOE ho ha fet a un dels municipis més poblats de les Balears.
Miquel Cabot ha estat presentat com a candidat a la reelecció a la batlia de Marratxí, el quart municipi amb més població de Mallorca, darrere Palma, Calvià i Manacor. Seria el segon mandat consecutiu com a batle.
Cabot ha rebut el suport de tot l’aparell polític socialista, inclosa la presidenta del Govern, Francina Armengol, però també d’altres alts càrrecs presents a institucions espanyoles i Balears.
Armengol ha recordat els acords assolits pel seu Govern durant el seu mandat, especialment els aconseguits els darrers dies en el sector sanitari i el turístic.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim