Logo IB3N
X

Francina Armengol, reelegida secretària general del PSIB-PSOE

S'ha presentat la nova executiva del partit a la clausura del 14è congrés celebrat aquest cap de setmana a Inca

28/11/2021

Francina Armengol, reelegida secretària general del PSIB-PSOE

241

Francina Armengol ha estat reelegida per tercera vegada secretària general dels socialistes de les Illes Balears. I ho ha fet en el 14è congrés del PSICB-PSOE que ha finalitzat avui migdia a Inca. En aquest s’ha presentat la nova executiva del partit, la qual ha obtingut el suport del 83% de la militància: 195 vots a favor, 13 en blanc i cap de nul.

La nova executiva del PSIB-PSOE incorpora noves cares i en manté algunes de l’anterior. Hi ha els actuals consellers Iago Negueruela, Mercedes Garrido, Rosario Sánchez i Cosme Bonet.

Francina Armengol ha volgut agrair la feina feta a l’anterior executiva. I assegura que el nou equip està format per persones valentes que afronten amb emoció i responsabilitat els pròxims anys.

A l’acte de clausura del 14è congrès també hi ha assistit Santos Cerdán, secretari d’Organització del PSOE.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella