Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'actual presidenta ja fa 8 anys que és al càrrec, i ha mostrat la seva il·lusió per continuar 4 anys més liderant "la transformació de les Balears"
Francina Armengol serà novament la candidata del PSIB-PSOE a la presidència del Govern, en la que seria, si guanya, la seva tercera legislatura consecutiva que lidera les Illes Balears. Armengol ho ha oficialitzat aquest dissabte migdia a la Jornada Interinstitucional que s’ha celebrat a Palma.
En aquest acte, hi han assistit els màxims representants del PSIB-PSOE tant als consells insulars com a ajuntaments de les quatre illes.
La líder socialista ha remarcat la feina feta durant les dues darreres legislatures, però ha afegit que les Balears necessiten 4 més anys de govern socialista per continuar fent polítiques per millorar el dia dia de les persones.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital