L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
A la festa d'aniversari no hi ha faltat ni l'estudiantina, que li ha cantat algunes cançons
Ella és Francisca Cantallops. Dijous va fer 100 anys i aquest dissabte els seus familiars, amics i veïns li han organitzat una festa al centre social de s’Aranjassa. No hi han faltat les autoritats ni l’estudiantina, que li ha cantat algunes cançons.
Compleix un segle de vida, que enorgulleix els seus dos fills. Avui, molt emocionats d’acompanyar sa mare, no s’imaginaren mai que arribaria a aquesta edat. Recorden anècdotes de fa anys i estan feliços de ser amb ella per celebrar aquest aniversari tan especial.
Na Francisca no sabia que tenia una festa en honor seu. Ha quedat bocabadada en veure tanta gent, que ha vingut a felicitar-la. No hi ha faltat ni l’estudiantina. Li han cantat la cançó “d’aniversari feliç” i també hi ha hagut ball de bot. Ella, la protagonista de la festa, ha presidit la taula acompanyada dels seus familiars i les autoritats en una sala decorada amb records i les fotografies de la vida de na Francisca.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues