Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Francisco Fullana va tocar per primera vegada amb l'OSIB quan només tenia 9 anys
El violinista mallorquí, Francisco Fullana, és un del músics clàssics més destacats de la seva generació a les Illes però també de tot el territori nacional. Just acaba d’arribar de Nova York, on resideix, per participar en el concert que oferirà amb l’Orquestra Simfònica de les Illes Balears. És el solista convidat per l’OSIB per al concert que oferiran aquest divendres al Trui Teatre de Palma, que serà sense públic però que es retransmetrà en streaming aquests divendres, dissabte i diumenge.
Francisco Fullana, que va tocar per primera vegada amb l’OSIB quan només tenia 9 anys, prepara el llançament de 2 treballs discogràfics que es preveu es publiquin aquest 2021.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors