Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
La majoria de simpatizants de Franco s'han concentrat en el cementeri de Mingorrubio
El “Moviment Catòlic Espanyol” ha animat a acudir aquest dimecres a una missa a la basílica del Valle de los Caídos amb motiu del 20-N, aniversari de la mort del dictador Francisco Franco.
La majoria de simpatizants de Franco s’han concentrat en el cementeri de Mingorrubio on també s’ha convocat, per primera vegada, una altra celebració religiosa en el panteó de la família Franco.
Diverses manifestacions i actes franquistes i falangistes es desenvoluparan aquests dies a Madrid per la mort de Franco. També hi ha convocades diverses manifestacions antifeixistes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya