El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Les negociacions per augmentar les hectàries marines de l'arxipèlag varen quedar encallades durant el govern Rajoy
El conseller de medi ambient i el ministre d'agricultura reunits a Madrid
128El Govern de les Illes Balears i el Ministeri d’Agricultura i Pesca recuperaran les converses per ampliar el Parc Nacional de Cabrera. Els tràmits varen quedar bloquejats amb l’anterior executiu central tot i que el projecte comptava amb el suport del sector pesquer de Balears. Aquest dilluns, el conseller de medi ambient, Vicenç Vidal, s’ha reunit amb el nou ministre, Luis Planas, per tractar aquesta i altres qüestions.
Vidal ha demanat més controls a ports i aeroports per lluitar contra la Xilel·la, el bacteri que afectat diverses espècies d’arbres i plantes de les illes, com per exemple els ametellers. El conseller considera que el canvi de govern a Madrid ha suposat un nou tarannà: diu que ha trobat més sensibilitat cap als temes que preocupen a les Balears, com les ajudes que han d’arribar d’Europa amb la política agrària comuna, la PAC. En aquest sentit, Vicenç Vidal ha insistit en la necessitat de que es tengui en compte la insularitat a l’hora de repartir els fons comunitaris.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades