Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
FEHM exigeix el compromís de Madrid per ajudar l'economia balear
La Federació Empresarial Hotelera de Mallorca exigeix el compromís de Madrid per reactivar l’economia balear.
La seva presidenta, Maria Frontera, reclama que la continuïtat dels ERTO es resolgui abans del mes de maig, per tal que empreses i treballadors sàpiguen quines seran les regles del joc abans de començar l’estiu. Assegura a més que no s’han fet els deures per garantir la temporada alta.
Entre les assignatures pendents que esmenta Frontera també hi ha l’arribada d’ajudes directes, millorar la connectivitat, o les dades de vacunació. “Lideram aquesta desfeta econòmica a Europa”, assegura la presidenta de la patronal.
I també demana als sindicats que cedeixin amb les pujades salarials ja firmades. “No hi ha moltes persones que puguin entendre que en una situació extraordinària com aquesta es puguin reclamar pujades salarials”, ha dit Frontera, ja que els nou conveni sectorial es va signar “en una circumstàncies molts diferents”.
Frontera afegeix que encara no té informació de quan començarà el pla pilot del certificat europeu de vacunació.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor