Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Ha dit això durant l'acte commemoratiu de 'Sa Cremadissa', organitzat per la comunitat jueva de Mallorca en la Plaça Gomila
123
El candidat de VOX a la batlia de Palma, Fulgencio Coll, i juntament amb membres del seu equip de VOX Palma, ha estat aquest diumenge en l’acte commemoratiu de ‘Sa Cremadissa’, organitzat per la comunitat jueva de Mallorca en la Plaça Gomila, lloc exacte on 332 anys enrere va tenir lloc el genocidi de 37 jueus mallorquins.
“Des de VOX hem vingut a fer costat a aquest col·lectiu de ciutadans jueus, en la seva commemoració d’un episodi que forma part de la seva història i memòria col·lectiva” ha explicat Coll. El candidat ha intercanviat impressions amb el president de la comunitat jueva de Mallorca, i les reivindicacions de la qual són que la història xueta formi part de la memòria dels mallorquins i de les seves institucions.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros