Detengut un professor interí d’un institut d’Artà per presumptes tocaments a una alumna
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
Ha dit això durant l'acte commemoratiu de 'Sa Cremadissa', organitzat per la comunitat jueva de Mallorca en la Plaça Gomila
135
El candidat de VOX a la batlia de Palma, Fulgencio Coll, i juntament amb membres del seu equip de VOX Palma, ha estat aquest diumenge en l’acte commemoratiu de ‘Sa Cremadissa’, organitzat per la comunitat jueva de Mallorca en la Plaça Gomila, lloc exacte on 332 anys enrere va tenir lloc el genocidi de 37 jueus mallorquins.
“Des de VOX hem vingut a fer costat a aquest col·lectiu de ciutadans jueus, en la seva commemoració d’un episodi que forma part de la seva història i memòria col·lectiva” ha explicat Coll. El candidat ha intercanviat impressions amb el president de la comunitat jueva de Mallorca, i les reivindicacions de la qual són que la història xueta formi part de la memòria dels mallorquins i de les seves institucions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals