El president del Parlament i els diputats de Vox no han volgut fer declaracions
Imatge d'arxiu de la direcció de Vox a les Balears. Isaac Buj / Europa Press
228El president del Parlament, Gabriel Le Senne, i els diputats que conformen el grup parlamentari de Vox, han evitat aquest divendres al matí fer declaracions als mitjans de comunicació que els esperaven a les portes de la cambra balear. Tot després de la compareixença de la presidenta del Govern, Marga Prohens, que manté que continuarà amb l’únic “full de ruta que els punts del programa de govern del PP”.
Qui si ha parlat ha estat el vicepresident de Vox a les Illes Balears i regidor a l’Ajuntament de Palma, Fulgencio Coll, que ha dit que “nosaltres mantenim valors, principis, no cadires” i ha afegit que “podem seguir col·laborant, encara que sigui des de l’oposició”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet