Fundació Deixalles, junt amb l’Escola d’Art d’Eivissa, ha lliurat els premis de la quarta edició del concurs Upcycling de Mobiliari. A partir de set residus voluminosos, els concursants han hagut d’elaborar objectes funcionals i decoratius, tot amb la filosofia del reciclatge de mobiliari, un dels grans problemes de les Illes, ja que es generen tones i tones d’aquests residus. Hi han participat un total de 15 equips, dels quals han sortit tres guanyadors en tres categories diferents: Amateur, Experts i Futurs Creadors.
Fundació Deixalles pretén donar visibilitat a un dels problemes relacionats amb els residus que menys atenció rep: els residus voluminosos que es generen a les nostres Illes a tones. Mobles, portes, matalassos, i grans objectes decoratius suposen un gran repte quan arriben a la fi de la seva vida útil. En destaquen la importància de plantejar iniciatives que promoguin allargar aquesta la vida d’aquests residus, així com aprofitar els seus recursos a través de la valorització.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.