Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
El Balears vol derrotar un equip de Primera com el Granada per assolir per primera vegada els setzens de final
El Balears FC té una cita amb la història aquest dimecres. Les jugadores de Txema Expósito disputen per primera vegada la segona ronda de la Copa de la Reina i per primer cop reben un equip de Primera Divisió: el Granada CF. I Gabi Gutiérrez espera el partit amb ganes: “Per damunt de tot, crec que gaudirem i farem gaudir l’afició”, afirma davant les càmeres d’IB3 Televisió.
Guanyar avui horabaixa podria tenir premi doble. A més d’aconseguir una històrica classificació per als setzens de final, el Balears podria rebre a la ronda següent equips capdavanters de Primera Divisió: “Si es dona la casualitat i passam, ens tocarà un equip amb més carrera a Primera Divisió”, destaca Gutiérrez.
Per tenir aquest premi, a les jugadores de Txema Expósito els tocarà mostrar la seva millor versió. La que els ha duit a sumar 4 victòries consecutives i situar-se segones a la classificació. I Gabi Gutiérrez, amb 7 gols en els darrers 6 partits, en té la culpa. Els dos darrers, diumenge contra el Rayo Vallecano. Ara la jugadora vol mantenir la bona ratxa perquè les blanc-i-blaves continuïn fent història. Una il·lusió que les jugadores, amb Gabi Gutiérrez al capdavant, miraran de convertir en realitat. El partit el podreu seguir aquest dimecres a partir de les 19:30 en directe pel web d’IB3.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes