CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
El seu fill Gabriel Escarrer Jaume serà l'executiu primer
Deixa les funcions executives de la companyia i les cedeix a un dels seus fills: Gabriel Escarrer Jaume. Tot i això, el fundador de Meliá continuarà presidint, com fins ara, el Consell d’Administració i la Junta General d’Accionistes.
Escarrer se’n va de la gestió executiva després de 60 anys al front de la companyia. L’any 1956, amb 21 anys, obre el seu primer hotel al barri palmesà de Son Armadams. De llavors ençà, passa de les Illes a les principals destinacions turístiques espanyoles i, d’aquí, cap a la resta del món. Ara fa cinc anys, al 2011, la companyia canvia d’imatge i segueix el seu camí sota el nom de Meliá Hotels International.
Al llarg de la seva carrera professional, Gabriel Escarrer ha rebut diversos premis i reconeixements. Un d’ells, la Medalla d’Or de les Illes Balears que li entregà el rei Joan Carles en un acte celebrat al Castell de Bellver l’any 2006. També ha format part de la llista de persones més riques del món que publica la revista Forbes.
A dia d’avui, Meliá està present a 41 països i compta amb 370 hotels. Unes xifres que la companyia mallorquina vol seguir sumant amb l’objectiu de convertir-se en una de les 10 principals hoteleres del món.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició