Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Estudiants d'entre 14 i 16 anys combinen hores de classe amb pràctiques
Gairebé 300 joves d’entre 14 i 16 anys es beneficien aquest curs del programa ALTER, una iniciativa destinada que aquells que volen abandonar l’ESO trobin la motivació necessària amb vista al futur, combinant classes i pràctiques. Fa 15 anys que es du a terme i l’any passat varen aprovar un 87 per cent dels que s’hi varen inscriure.
N’Andrea té 15 anys, és de Palma i no tenia cap il·lusió ni motivació al seu institut. El programa ALTER la va dur a un club hípic, i ara és una persona diferent.
ALTER és una inicitava de les conselleries d’Afers Socials i Educació. Enguany hi ha 295 places disponibles, 10 més que el curs passat.
Per a què ALTER sigui possible, s’han de menester empreses que hi col·laborin. Na Marina no va tenir cap dubte d’oferir la seva.
Amb la pau que li dona fer feina amb animals, n’Andrea recomana a joves que es troben com ella, que segueixin les seves passes.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat