Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Uns 20 establiments ha oferit 130 llocs de feina en aquest espai de trobada i formació
La fira ofereix un espai per a les 15 empreses participants, que representen 20 establiments, principalment del sector hoteler, de la restauració i navilieres, que han exposat aquí unes 130 ofertes de feina. Molts demandats de treball s’hi han acostat per deixar-hi els currículums i fer entrevistes.
També hi participen 9 organismes relacionats amb el món laboral o de la formació, com el SOIB i l’institut Marc Ferrer, així com la Policia Local, els bombers i l’IBANAT, en aquesta fira que ha posat en contacte els professionals que cerquen o volen canviar de feina i les empreses que cerquen candidats.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada