Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els pacients de Can Misses són els que més han d'esperar per a una operació
Tot i que l’espera mitjana per a una operació s’ha reduït respecte de l’any passat a Can Misses, continua sent l’hospital de les illes on s’ha d’esperar més: uns sis mesos de mitjana. Supera així la mitjana de la comunitat, que és de 128 dies. La gerència del centre hospitalari recorda que ha estat el que més ha patit la situació generada per la Covid.
La pandèmia també va fer que s’haguessin d’interrompre les consultes externes i per això també és l’hospital amb l’espera mitjana per a l’especialista més elevada, concretament dos mesos. Més de 10.400 persones esperaven cita amb l’especialista al setembre, són tres mil més que l’any passat.
D’altra banda, l’activitat quirúrgica ha augmentat un 33% respecte de l’any passat a l’hospital Can Misses, s’han fet unes 4.200 intervencions fins a setembre d’enguany. Durant tot el 2020 se’n van fer 3.200.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues