Ferit un bomber en l’incendi que ha cremat una hectàrea de rostoll devora el camp del Constància a Inca
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç

Els autotests han servit per detectar més casos positius en aquesta onada de contagis
El tests d’autodiagnòstic de covid-19 és una eina molt reclamada pels farmacèutics i el passat 22 de juliol es començaren a posar a la venda a les apotecaries de les Illes. Amb uns preus d’entre 7 i 10 euros, només el primer dia es varen vendre 1500 d’aquestes proves que ja deixaren 94 positius. Uns resultats que s’han de confirmar amb una PCR i la gestió d’aquesta nova prova es fa des de la Central Covid.
Pel que fa als resultats positius d’aquests tests d’autodetecció, només a Mallorca s’han fet 1157 PCR i el 96’2% s’han confirmat com a casos positius. De tota manera i mentre s’espera el resultat des de la Central Covid recomanen iniciar l’aïllament.
Els autotests que es venen a la farmàcia han servit per detectar més casos positius en aquesta onada de contagis i, d’aquesta manera, tallar cadenes de transmissió i de nous contagis.
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies
UGT i CCOO alerten que molts treballadors en període de prova no són renovats per la manca de clients