Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
Són els resultats preliminars de la quarta fase de l'estudi nacional de seroprevalença
Un 9,9 per cent de la població espanyola ja ha passat la Covid-19 des que va començar la pandèmia. En total, 4,7 milions de persones.
Segons les primeres dades de la quarta fase de l’estudi de seroprevalença, obtinguts amb test ràpid d’anticossos, els casos s’han repartit de manera molt desigual arreu del país. A Madrid i Castella-la Manxa, per exemple, la seroprevalença se situa per damunt del 15% i en canvi, a les Balears, és del 6,3 per cent. En general, hi ha més persones amb anticossos a les grans ciutats i també s’aprecien diferències segons la professió.
Amb aquesta quarta fase de l’estudi, que s’ha realitzat a 1500 centres de salut durant la segona quinzena de novembre, s’ha detectat el doble de seroprevalença del virus que en les primeres rondes. El percentatge de detecció també puja, i se situa en el 60% dels casos confirmats. Per ara, els resultats no permeten saber la durada de la immunitat dels qui han passat la malaltia. Una dada que es coneixerà pròximament amb els resultats de serologia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
El SAMU 061 ha rebut l'avís a les 7.56 hores i els sanitaris no han pogut reanimar la víctima, que presentava lesions incompatibles amb la vida
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los