Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La institució ha contractat una empresa especialitzada en dret esportiu per prioritzar els drets dels infants a la reglamentació FIFA
Prioritzar el dret de practicar futbol dels infants extracomunitaris residents a l’illa, per sobre de la normativa federativa. Amb aquest objectiu, el Consell de Menorca ha contractat els serveis d’Himnus, una empresa especialitzada en dret esportiu, per mirar de garantir i agilitzar l’accés a l’esport de tots els casos detectats i reivindicats pels clubs menorquins.
El Sami, el Dosa, el Mercadal i la Unió Esportiva Maó ja s’han posat sota aquest paraigua institucional. Les entitats esportives no entenen que neguin a aquests joves practicants la igualtat social que sí que tenen, per exemple, en l’àmbit educatiu, cultural o sanitari.
Així ho han manifestat Josep Juaneda, director insular d’Esports del Consell, Damià Bosch, entrenador de la UE Sami, i Sam Martí, coordinador de futbol base del Dosa CF.
Futbol per a tothom. El missatge perquè tramitar una fitxa federativa a un nouvingut extracomunitari no sigui un privilegi a l’abast dels clubs professionals.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella