García Pujadas i Maria Pallicer, intractables a la XVIII Cursa Fortalesa de la Mola
L'atleta de Binissalem s'estrena a la prova amb victòria i la ferrerienca suma la seva setena victòria; més de dos-cents participants en les diferents categories i modalitats
Més dos-cents atletes de tota condició i edat han pres part a la divuitena edició de la cursa de la fortalesa de la Mola. La prova ha celebrat la seva majoria d’edat amb un sol de justícia, que ha condicionat els esforços i les marques personals. A la prova reina, de 7.500 metres a completar entre les instal·lacions de la històrica fortificació del segle XIX, s’hi ha imposat un convidat de darrera hora: José Luis García Pujadas. El campió de Binissalem s’ha estrenat a la cursa amb un temps de 26 minuts i 12 segons.
Kamal El Hihioui i Joan Moreno han completat el podi. En dones, Maria Pallicer ha allargat la seva hegemonia dins del recinte militar. La corredora de Ferreries ho ha fet en 30 minuts i 37 segons. Antònia Pons i Antònia Carreras han acompanyat Pallicer a les primeres posicions.
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés