Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Altres cadenes mallorquines, com Riu i Viva, opten per esperar a veure quan es reobren els vols
181
Garden Hotels té previst obrir enguany dos dels set hotels que la cadena té a Mallorca. Són el Playa Garden (Muro), i l’Alcúdia Garden (Alcúdia). El tercer establiment que obriran és l’únic que la cadena té a la península, el Playa Natural (Huelva). Pel que fa a la resta d’hotels, la previsió és que romanguin tancats aquesta temporada alta per mor de la crisi sanitària derivada de la Covid-19. Entre ells, els que Garden té a Menorca (Marinda, a Cala d’en Bosch) i Eivissa (Tropic, a Santa Eulària).
En aquests moments, la cadena està habilitant un dels seus establiments, l’Alcúdia Garden, per posar-lo a disposició del Pla pilot que el Govern ha lliurat al Ministeri de Sanitat de cara a acollir turistes alemanys la segona quinzena de juny.
Altres cadenes hoteleres prefereixen romandre a l’espera de com arrenca la temporada alta. Una d’elles, Viva Hotels, que també ha posat a disposició del Pla pilot un establiment, el Viva Golf (Alcúdia), no està rebent cancel·lacions de les reserves per als mesos de juliol i agost. Tot i així, resten a l’espera de l’obertura dels vols i de l’arribada del turisme internacional, prevista inicialment per a l’1 de juliol.
És la mateixa postura que té la cadena mallorquina Riu. Segons ha declarat a IB3 Notícies, no estan “experimentant cancel·lacions massives” i donat que “els clients desitgen viatjar” i la companyia ofereix, segons diuen, “flexibilitat per a la cancel·lacions i canvis”, la cadena internacional, amb cinc hotels a Mallorca i un a Formentera, opta per esperar a les confirmacions oficials.
Entre elles, enumeren, quan s’obriran els vols entre províncies i quan arribaran els vols internacionals. Serà llavors, amb els “càlculs reals de les obertures” a la mà, quan podran analitzar el comportament de les reserves.
Els hotels es reactiven de forma segura
Artiem Hotels preveu una caiguda del 50% de les vendes pel coronavirus
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya