Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El secretari general de Vox s'ha mostrat satisfet del paper jugat pels diputats durant la negociació dels pressuposts
El secretari general de VOX, Ignacio Garriga, ha estat rebut al Parlament de les Illes Balears pel president de la institució, Gabriel Le Senne, i per la gran majoria de càrrecs de la formació. Durant la seva visita, ha elogiat la feina dels diputats pel que fa a la negociació dels pressuposts, i ha assegurat que duen “la marca indubtable de VOX”.
De moment, ha assegurat que no es plantegen exigir cadires, però sí que continuaran amb les polítiques acordades. I sobretot ha llançat un missatge clar: Vox “arrossega” el PP a fer tot allò que no s’atreveix. Tot i això, Garriga ha destacat la bona relació de la seva formació amb el Govern balear, molt diferent de la que es viu a Madrid. En aquest sentit, ha acusat Feijóo d'”estafar” els espanyols.
Pel que fa al comunicat anònim en què es critica la transparència de la formació d’Abascal, el secretari general ho atribueix a maniobres per desacreditar. La formació d’extremadreta celebrarà el pròxim 27 de gener l’assemblea per elegir el nou president, amb l’única candidatura, ara per ara, de Santiago Abascal.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals