Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
La peça està inspirada en l'abandonament i mort del camp i els ametllers
Joan Florit tenia clar que volia participar en el Festival internacional de la cornamusa d’Olot. Per això es va posar a treballar en la composició d’una peça per a xeremia que aviat es va tornar, sense saber-ho, en un cant d’auxili i de pena per l’abandonament del camp i, en concret, dels ametllers.
Quan s’acostava l’hora de cercar un títol per a la seva creació, es va adonar que aquesta composició estava directament relacionada amb el llibre ‘Sacrificis’ que, amb la seva col·laboració, havia publicat el seu amic Jaume Perelló i que posa la mirada en poemes i fotografies que retraten just allò que l’havia inspirat per compondre la seva música: la mort dels ametllers.
D’aquí va sorgir el títol d’aquesta peça musical ‘El gemec dels ametllers’ i amb la qual, Joan Florit ha guanyat el XI premi de composició Ratafia Russet en el marc del 33è Festival internacional de la cornamusa d’Olot i que va recollir diumenge passat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural