Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

La número 1 del circuit internacional ja prepara, juntament amb Alejandra Salazar, els reptes per al nou any; la jugadora d'Alaior ha recordat el desaparegut Manolo Santana
La setmana que ve, les setze millors parelles de pàdel del circuit jugaran per fer-se amb el títol de mestres de 2021. La cita és a Madrid i a ella no hi faltarà la nostra número U: la jugadora d’Alaior, Gemma Triay.
Inqüestionable número U del circuit internacional i campiona del món a Qatar amb la selecció espanyola, després d’un parell de setmanes de desconnexió competitiva, Gemma Triay ha passejat per Palma la seva inesgotable ambició. La mateixa que desplegarà a partir de dijous al torneig de tornejos, el Master Final al Madrid Arena. La cirereta a un any inoblidable.
A la capital, la jugadora d’Alaior i Alejandra Salazar posaran el comptador a zero per intentar, de nou, superar les trenta victòries seguides de les bessones Sánchez Alayeto. És un dels molts reptes que es fixaran per al 2022.
Gemma Triay, una campiona de memòria generosa que ha volgut recordar Manolo Santana, referent del tennis, el seu esport d’origen.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors