L’edifici incendiat a Magaluf quedarà precintat almenys fins dilluns
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
La menorquina i la seva parella Alejandra Salazar han guanyat l'Argentina al segon partit de la final
Gemma Triay s’ha proclamat campiona del món amb la selecció espanyola a Dubai. Espanya ha derrotat l’Argentina per 2-0. Aquest és el vuitè títol de la història per a la selecció espanyola, els cinc darrers de manera consecutiva. Triay i la seva parella habitual, Alejandra Salazar, s’han imposat a Virginia Riera i Julieta Bidahorria per 6-1 i 6-2. La selecció sumava així el segon i definitiu punt que atorgava el títol al combinat femení.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis