Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Les número 1 del circuit World Padel Tour superen Ariana Sánchez i Paula Josemaría per 6-3, 6-7 i 6-1
Foto: Web oficial World Padel Tour
145Segon torneig, segona final i segon títol per a Gemma Triay i Alejandra Salazar, en superar Ariana Sánchez i Paula Josemaría per 6-3, 6-7 i 6-1. Les número u del circuit World Pàdel Tour han tornat a demostrar el perquè de la seva condició, especialment en els moments de dificultat, a l’Obert Reus Costa Daurada.
La jugadora d’Alaior i la madrilenya han guanyat el primer set 6-3, però Ariana Sánchez i Paula Josemaría hi han reaccionat i han empatat la final. 6-7 alt tie-break, a la segona mànega. La reacció de les campiones ha estat brillant i devastadora. 6 a 1 per aixecar el segon trofeu de l’any. Prop de tres hores han necessitat per fer-ho.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare