Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Han decidit no participar-hi en saber que s'ha pagat a alguns jugadors i a les jugadores no
113
Gemma Triay, la seva parella, Alejandra Salazar, i la resta de jugadores han decidit boicotejar el Campionat d’Espanya de pàdel que s’ha de jugar aquesta setmana a Madrid. El motiu és la manca de respecte i igualtat en el tracte rebut per part dels organitzadors. I és que les jugadores han tingut coneixement que a determinats jugadors ‘se’ls ha ofert una retribució econòmica per la seva participació en el campionat, que no està inclosa en la dotació econòmica oficial del campionat, retribució que no ha estat oferta ni proposada a les jugadores participants en la competició’, han explicat en un comunicat. Per aquest motiu han decidit no participar del torneig.
La protesta ha tingut les seves conseqüències. I és que Pedro San Román, CEO d’Urban Event, entitat organitzadora del Campionat d’Espanya de Pàdel 2021, ha presentat la seva dimissió. Després de presentar la seva renúncia al càrrec, San Román ha demanat disculpes per l’error organitzatiu.
Triay i Salazar son les nombres 1 del rànquing, una posició que mantindran ja durant el que queda de 2021. Han guanyat els darrers 5 tornejos i les sensacions son immillorables.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada