Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'han desfet sense gaires complicacions de Claudia Jensen i Verónica Virseda
204
Nova victòria de Gemma Triay i Marta Ortega, que els concedeix un bitllet per a les semifinals del Premier de Madrid. Victòria, a més, còmoda en dos sets: 6-3 i 6-1 davant l’argentina Claudia Jensen, que avui complia 18 anys, i la toledana Verónica Virseda.
La menorquina i la madrilenya s’enfrontaran ara a les semifinals a les guanyadores del partit entre Delfi Brea / Bea González i Aranzazu Osoro / Lucía Sainz. Triay i Ortega viuen el moment més dolç des que es van constituir com a parella fa uns mesos. Diumenge varen aixecar el primer títol del circuit Premier a Itàlia i ara són a només un partit d’una nova final.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge