L’edifici incendiat a Magaluf quedarà precintat almenys fins dilluns
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
La menorquina no podrà revalidar títol a Suècia després de caure contra Bea González i Delfina Brea
268
Gemma Triay no podrà revalidar el títol de campiona de l’Open de Malmö. La menorquina, enguany amb Martita Ortega com a parella, ha caigut aquest dissabte a les semifinals del torneig suec. Ha estat davant unes intractables Bea González i Delfi Brea per 6-2 i 6-3. I això que Triay i Ortega arribaven amb la moral pels núvols després de consumar una gran remuntada als quarts de final contra Lucía Sainz i Patty Llaguno.
Triay no ha pogut arribar a la segona final consecutiva després de coronar-se fa 13 dies a ca seva, al Menorca Open, per segona temporada seguida. Aquest dissabte, a Malmö, González i Brea han dominat el joc des del primer moment i han duit el pes del partit. S’han adjudicat el primer set sense gaire problemes i a la segona mànega, tot i els detalls de qualitat de l’alaiorenca, també han fermat el parcial per la vía ràpida.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis