Detengut un professor interí d’un institut d’Artà per presumptes tocaments a una alumna
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
La jugadora d'Alaior, número u els tres darrers anys, reprendrà amb la madrilenya la cursa per recuperar el primer lloc mundial que lideren Ari Sánchez i Paula Josemaría
Gemma Triay ha sorprès el món del pàdel amb la notícia que no tornarà a formar parella amb Alejandra Salazar. Tot i que la madrilenya és a la recta final de la seva recuperació, la jugadora d’Alaior ha informat que continuarà amb la seva companya actual, Marta Ortega. Es trenca així un duet històric.
La parella número u del món els dos darrers anys, la formada per la menorquina Gemma Triay i la madrilenya Alejandra Salazar, ja és història. Així ho ha comunicat la jugadora d’Alaior, que dona per acabat un projecte que ha dominat el pàdel femení el 2021 i el 2022, i que ha generat 23 títols i el rècord de 10 consecutius en un any. El duet conegut com a TriaZar s’havia donat un temps després del Màster de Marbella; Salazar havia de passar per la sala d’operacions per resoldre una lesió al colze.
Triay s’associava amb Marta Ortega per mantenir-se a l’elit mundial. Tres finals al World Padel Tour i el títol de campiones a l’Italy Major del circuit Premier Padel han estat els fruits fins ara.
Dos mesos després, no hi ha marxa enrere. TriaZar no tornarà i la lluita per al número u, en poder actualment d’Ariana Sánchez i Paula Josemaría, el continuarà Gemma Triay amb Marta Ortega. La remuntada es reprendrà a finals de mes, al pròxim Obert de Finlàndia del World Padel Tour.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els fets haurien tengut lloc al despatx del docent i la Conselleria l’ha suspès de funcions fins a final de curs
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals