Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Aquest dijous comença la defensa del seu número 1 mundial al 'Masters' final del pavelló Bintalfa
Gemma Triay vol tancar l’any amb una victòria a casa, a Menorca al torneig que aquest cap de setmana acomiada la temporada, el Màster Final del World Padel Tour.
Envoltada de les taules i talaiots que caracteritzen el paisatge illenc, la campiona menorquina s’ha mostrat aquest dimecres esperançada a fer valer el nombre 1 del circuit que enguany ha aconseguit amb la seva parella esportiva, Lucía Sáinz.
Tot està preparat al pavelló de Bintalfa on, a partir de dijous, es retaran les 16 millors jugadores i jugadors del circuit mundial. La cabuda s’ha reduït a un màxim del 20 per cent de la seva capacitat total, per garantir així les mesures sanitàries.
Tot i així, fins a 1.000 persones podran seguir en directe, al pavelló, cadascuna de les jornades de competició, inclosa la final, prevista per diumenge.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia