Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

A Sant Joan de Labritja es va assolir per primera vegada al gener els 27ºC
Acaba gener, i queda enrere un mes marcat pels contrastos, meteorològicament parlant. La primera quinzena ha estat plujosa, però només a Mallorca i a Menorca. A la serra de Tramuntana, es varen superar els 200 l/m2. Però per contra, “a les Pitiüses no ha plogut gens, i encadenen amb un tram final del 2023, on en el conjunt de les illes havia plogut molt poc”, explica l’home del temps d’IB3 Televisió, Dani Capó.
D’altra banda, la temperatura és l’altra gran protagonista, amb rècords de temperatura màxima per ser gener; destaquen els 27ºC a Sant Joan de Labritja, Eivissa. També la boira ha tengut un paper destacat, i és pròpia de l’anticicló en el qual encara estam immersos, explica Capó.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061