Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
A Sant Joan de Labritja es va assolir per primera vegada al gener els 27ºC
Acaba gener, i queda enrere un mes marcat pels contrastos, meteorològicament parlant. La primera quinzena ha estat plujosa, però només a Mallorca i a Menorca. A la serra de Tramuntana, es varen superar els 200 l/m2. Però per contra, “a les Pitiüses no ha plogut gens, i encadenen amb un tram final del 2023, on en el conjunt de les illes havia plogut molt poc”, explica l’home del temps d’IB3 Televisió, Dani Capó.
D’altra banda, la temperatura és l’altra gran protagonista, amb rècords de temperatura màxima per ser gener; destaquen els 27ºC a Sant Joan de Labritja, Eivissa. També la boira ha tengut un paper destacat, i és pròpia de l’anticicló en el qual encara estam immersos, explica Capó.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions