Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
A Palma ha plogut 20 dies, superant els 19 dies que es registraren el gener del 1978
Dia sí, dia també, aquest hivern toca treure el paraigües. I és que el gener ha estat extraordinari en dies de pluja. El algunes estacions meteorològiques com la de Palma des del 1978 no es registraven tants dies de precipitació. Així, ha plogut 20 dels 31 dies del mes de gener, mentre que el 1978 va ploure 19 dies.
tDesprés de diversos hiverns molts secs, algunes botigues gairebé han exhaurit l’estoc de paraigües.
Ha plogut en un moment òptim de l’any per afavorir les reserves hídriques. De fet, els embassaments han augmentat 20 punts en 10 dies i ja estan al 62 per cent de la seva capacitat.
La serra de Tramuntana ha estat la zona més beneficiada per la pluja. A Lluc s’ha assolit el rècord amb 300 litres per metre quadrat acumulats al gener.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Les cirurgies bariàtriques es van començar a fer a Menorca el 2019 i ja s'han operat entre 60 i 65 persones